1 Slzy, hádky, negatívne emócie

Kde sa berie negatívne myslenie?

Nikto z nás sa nenarodil s negatívnym myslením. Keď ste ako dieťa spadli, rozplakali ste sa. Užili ste si moment bolesti a potom? Potom ste začali znova chodiť.

Je ťažké predstaviť si lezúňa, ktorý odmieta chodiť, pretože:

"Je to na mňa príliš ťažké. Ja nebudem typ na chodenie."​

Nie, ak máte dve zdravé nohy, chodiť ste sa naučili. Výhovorky prišli až potom.

Čítať ďalej >
Zabudnite na strach

Zabudnite na strach! Vaša myseľ je na to stvorená

Nejaký čas som bol presvedčený o tom, že mi doma niekto zámerne skrýva veci.

Vždy, keď som potreboval mobil, okuliare, alebo ponožky​ nikdy neboli tam, kde som ich hľadal.

Moja myseľ skrátka nevedela nájsť cestu k spomienke, ktorá by mi prezradila, kam sa tie kľúče podeli.

Ak to poznáte a nemáte problém "stratiť" na parkovisku svoje auto, pogratulujte si!

Zabúdanie je pre náš mozog dobré a navyše urýchľuje a prehlbuje naše učenie.​

Čítať ďalej >
7 Problém zaspať

Jednoduché rady ako zaspať rýchlejšie

Nespavosť, z času na čas, trápi každého z nás. Prehadzovanie v posteli sa dá zvládnuť - pokiaľ sa nestane bežnou rutinou.

Ako sme si povedali už v minulom článku, spánkový režim má pre každého z nás úplne inú podobu. Tiež sme si vysvetlili, že keď sa pozrieme do minulosti, zistíme, že je úplne normálne zobudiť sa uprostred noci.

Jedna vec je, že nie vždy sa nám podarí spať nepretržitých osem hodín. Niečo úplne iné v nás vzbudzujú hodiny strávené pozeraním do plafóna. Zlosť a zúfalstvo z nočných nespavostí môže zmiznúť alebo sa postupne odbúravať. Najefektívnejším liekom na spanie je vytvoriť si kvalitnú uspávaciu rutinu. 

Čítať ďalej >
1 2 3 21